Projekthantering och Visualisering av marknadsprojekt och event
27 april 8.30
Microsoft AB, Finlandsgatan 36, Akalla, Stockholm
Välkommen till ett seminarium för dig som träffade oss på Mässan – Möten & Event/Personal & Chef eller som på annat sätt blivit nyfiken på hur tekniken kan stödja marknadsavdelningar, eventplanering, konferenser etc. Intresset var stort under mässan med många intressanta samtal och diskussioner och vi vill därför gärna ge fler chansen att få inspiration och samtidigt dela med oss ytterligare av våra erfarenheter eller svar på frågor.
Under seminariet kommer vi tillsammans med Microsoft titta närmare på hur Microsoft Sveriges marknadsavdelning arbetar för att hålla ihop sitt arbete. Det är många event, projekt och personer som skall koordineras. Hur håller man ihop arbetet och hur presenterar man resultaten på ett relevant sätt för ledning och andra intressenter?
Det är vad denna förmiddag handlar om.
Värd för eventet är Henrik Byström, produktmarkandschef för Office på Microsoft AB
8.30-9.00 | Registrering och Frukost |
9.00-12.00 | Projekthantering och Visualisering av marknadsprojekt och event |
12.00 | Grab-a-Lunch |
Välkommen!
Ann-Charlotte Båth